älskade lilla tjejen..


min älskade lilla fina ninis.. andetagen blir allt långsammare och långsammare, din tomma blick när du
ligger där och kollar på mig samtidigt som du kämpar - det gör så ont. Att inse att ditt hjärta snart kommer
ge upp, vill inte inse, vill inte.. Jag älskar dig så himla mycket. Att något så litet kan betyda SÅ mycket är
sjukt. Kommer ihåg första dagen vi hämta hem dig som om det var igår.. Flera timmar har jag suttit här
och jag sitter här tills jag vet att du har det bra min älskade lilla tjej ♥ jag vet att du kommer få det bra..
klara bella


Kommentarer
Postat av: Madde

<3

Svar: <3
emiliaasplace.blogg.se

2012-05-10 @ 23:32:56
Postat av: Emilia

<3<3 :'(

2012-05-11 @ 20:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0