new bed


hejj bloggen, än en gång - FÖRLÅT. Men jag har inte riktigt haft orken till att blogga på riktigt de senaste.
Hämtade iallafall min säng idag och att skriva ihop den och lägga på madrasserna var nog något av det
jobbigaste jag någonsin gjort.. ALDRIG IGEN. Har så extreeeemt ont i armarna nu, klen jag är. Men jag är
 iallafall så nöjd och någon kommer ju sova som en kung inatt ! Den är 180 stor så den tar upp i stort sett
hela mitt rum. Men nu har jag plats för mina små vänner när dom känner för att sova över lite då och då.
Nu ska jag lyssna på musik och vila en stund innan allt med big brother osv börjar ikväll, hoppas ni allihopa
får en sjukt mysig kväll för det ska jag ha! PUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0