forever till the end of time


Hejj bloggen, idag har varit en ritktigt seg dag.. började med att somna om när jag vaknat så gick inte
upp förän vid tolv någon gång - åt lite & sen somnade om igen och vaknade till vid fem/sex. Sen dess
har jag och mamma tvättat i stort sett alla mina kläder eftersom jag så fint lyckades blanda det tvättade
med smutstvätten när jag rev ner allting i en hög under tiden jag flytta runt allt när jag satte ihop min säng.
Så ja, riktigt segt. Nu läser jag i min bok till svenskan, den är väl ändå rätt okej men jag gillar inte alls att
läsa för jag blir så sjukt rastlös. Aja, bigbrother rullar på tvn nu så borde väl gå ner och kolla lite innan jag
 ska hänga upp nästa lass med tvätt. KUL LIV. hoppas ni får en go kväll iallafall, hörs imorgon! PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0