but your loves the only place I've felt at home


ni får stå ut med en smått galen bild, typ så jag känner mig just nu så de passar '

hejj, kom nyss hem från vårdcentralen - HJÄLP. Nej men jag var där för att vaccinera
mig mot livmoderhalscancer & herrejävlar vad jag hatar sprutor. Ursäkta, men det gör
så sjuukt ont i armen just nu. Jaja, ska inte klaga - känns dock riktigt segt att det är tre
sprutor som ska tas med typ några månaders mellanrum, så den 24e maj är det dags
igen.. Slapp iallafall sista timman i skolan för jag fick ledigt resten av dageen! Härligt!

Som ni sett i mitt förra inlägg så har våra studentmössor kommit, highfive! riktigt sköönt
Nu börjar det närma sig på riktigt och jag kan inte vänta tills vi springer ut där på skolan 
när min familj, min släkt & några av mina finaste vänner kommer stå där ute.. UNDERBART!
Bara klänningen som fattas nu - firandet planeras, skolarbetena börjar gå mot slut och 
det är mindre än åttio dagar kvar - LÄNGTAR IHJÄL MIG !!! ska vila sen plugga, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0