but still inside I need you, your like my breath I breathe ya'


hejj, förlåt att bloggningen har vart KASS rent ut sagt det senaste men nu börjar det
närma sig betygsättning och jag har jobbat röven av mig med mina arbeten.. Känns
ju underbart, eller? Är iallafall nöjd att jag ens blivit klar med något, inte ofta det händer.

Idag var jag som vanligt i skolan, sen träffa charlie & efter det så träffa vi elin och alexander
i stan en stund. När charlie drog så gick vi till jobbet en snabbis och sen har jag degat
här framför tvn sen jag kom hem - snart blir det vampire diaries som jag fick med mig
hem från Ullared i söndags. Berättar mer om resan imorgon eller något, bilder då med ! puss


' So I travel back down that road, will you come back? noone knows..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0