don't you know you got it all over him, you got me over him. honey it's true, there's just you.


hej bloggen, inte bloggat på evigheter känns det som men.. IGÅR TOG JAG STUDENTEN,
FYFAN SÅ UNDERBART !!! bästa dagen på hur länge som helst, bästa någonsin förklarar det
så mycket bättre. Helt sjukt, no more school, inte riktigt fattat det än men det lär ju bli
helt sjukt att inte gå tillbaka sen efter sommaren, kommer sakna det till viss del FÖRUTOM
skolarbetet ;). Var iallafall champagne frukost, skolan, flaket, hem till släkten och sen vidare
till bästa micka för lite firande innan jag drog hit med min fina kusin, lisa & michael och tog de
lugnt resten av kvällen, mitt huvud DÖDADE mig men så värt det ! Fick så fina presenter, en
av dom var en dator från mina finaa föräldrar - ÄLSKAR DEN, ÄLSKAR MINA FÖRÄLDRAR !!

åh, helt underbart har allt varit. Alla fina hälsningar & sms under dagen - TACKTACKTACK !
livet leeeker - skolan& stressen är över, har världens bästa sommar framför mig,
har ett jobb att gå till i sommar, min depperiod är GONE, börjat bli KÄR igen, jag har
världens finaste familj, världens finaste släkt och världens finaste vänner. LOVE.
pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0