you were seeking my attention, you called me every single day for conversations


GAMMAL BILD , IGEN

Hallojsan! Inget bloggande igår, hejja mig.. iallafall jag var iväg och fira bästa kusinen som fyllde 17 och sen följde hon med mig hem och sov här så ja, det är väl anledningen till att jag inte hann eller något? Somnade inte förän halv sex igår natt (morgon?) haha eftersom vi satt uppe och snacka i skype med sebbe - natthumorn var på topp kan man nog lugnt säga. Ringde rebecca utan att tänka på vad klockan var, den var typ två, tur att hon precis kommit hem från trollhättan då så hon inte sov för annars hade ju jag fått LITE dåligt samvete hahahaha.. vi bestämde iallafall för att åka till göteborg nästa helg och kolla bio eftersom hon har massa gratis biljetter , wihuu kommer bli amazing. Bjuder nog med någon då också , vem tackar nej till gratis bio ?! haha, nu ska jag plugga röven av mig så jag får åtminstonde godkänt på uppsatsen.. puss

some things are quite hard to let go of -'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0