when I text you, it means I miss you - when I don't it means that I'm waiting for you to miss me


påväg hem från kungshamn den 2a juli 2011 , glömmer aldrig - hahahahaha

HEEEEJ! Kom precis hem från mikaela, riktigt mysigt med mycket skratt. Vi köpte med oss pizza från träffen innan vi drog hem till henne - elin, becca & sebbe fick värsta goda pizzorna medans min och mickas verkligen var DRÄNKT i kebabsås.. skojar inte, den simmade fan i såsen. Men ja, bion vet ni ju redan hur den är och den var grym även i 3D.. älskade disney filmer, som jag saknar tiderna ibland. hahahaha, nu hade jag tänkt att lyssna lite på musik och försöka somna till det, är riktigt trött och imorgon vill jag inte sova bort halva dagen. Tror inte det blir göteborg denna helgen om jag ska vara ärlig, kanske får bli nästa fredag elr söndag.. lördag har jag nämligen tackat ja till jobb från 7-16, ett tag sen jag jobbade dom tiderna, inte gjort sen i somras.. wish me luck!

Just det, imorgon ska jag börja skriva ut bilder från sommaren som jag ska sätta upp på en av mina väggar.. mina stackars vänner får stå ut med mitt tjat om sommaren hela tiden - inte minst 2011's sommar.. bara jag tänker tillbaka på minsta lilla resa osv så känner jag för repris - just här, just nu. ha det så bra, pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0