människor är som pusselbitar, det finns alltid två som passar ihop


I love this feelin, your love is healin, I need it, I breathe it, No way I'd ever leave it


HEY HO LET'S GO.. skulle jag vilja säga, men här går det då INTE undan med pluggandet. Jag har lixom glömt av allt jag läst och boken var ju så extremt tråkig så jag ville dö typ, men ja.. något måste ju ha fastnat iallafall, eller? handling - kommer inte ihåg något, författare - hittar ingen bra info och hur fan ska jag veta vem han är? , varför jag valde boken - för att jag var tvungen att läsa något = tog bara nån. fml..

Jaja, ska sluta klaga nu och försöka skriva istället. Bara att överleva ett tag till, fem månader och sen student.. sjukt är bara förnamnet. aja, ha det bäst så hörs vi kanske senare, om jag inte dog.. av allt plugg. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0