cause whenever U smile I smile

Borde sova snart asså, men jag har fastnat framför alla möjliga shopping sidor på nätet.. är sjukt sugen på att göra någon beställning från nelly snart & även beställa lite nya produkter från elf. Var ett tag sen nu, faktiskt flera månader sen jag köpte smink därifrån eftersom jag köpt på stan det senaste. Till sommaren ska jag iallafall börja använda deras bronzing puder igen precis som förra sommaren, loved it! Försöker planera in en shoppingtur till göteborg snart igen också, vill till monki som jag ÄLSKAR - det senaste har jag verkligen fastnat för deras kläder. Nej herregud nu MÅSTE jag sova annars lär jag däcka på lektionerna imorgon, puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0