everyday is a battlefield


                                                                                                                       phjag och min lilla älskliing 

Hellluuuj! vad är det med mig och att vakna klockan tre? hahaha, det är inte helt okej asså. Iallafall idag blir det bio med rebecca vid halv nio, vet dock inte om vi ska se The girl with the dragon tattoo (heter den så?) eller sherlock holmes.. återstår väl att se antar jag. Sen väntar göteborg förmodligen två gånger denna veckan, happpyy, först imorgon med mikaela och evelina och på fredag med familjen. Så nu har jag lite att se fram emot iallafall. Nu måste jag göra mig iordning, becca hämtar upp mig om typ en och en halv, PUSS /Emilia 

Deep in my heart I know it's always you, back from the start I always knew.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0