life is a mistory, and noone knows what to come

 
så jag känner mig just nu, elleeeeer?

Dagen vart bäst, spenderades ju i göteborg med michael och beccis - kunde inte bli bättre. Inte
träffat M på över fyra månader efter allt så det var sjukt skönt att träffa honom igen, goeeett.
Blev först donken och sen bio, lite tidigare än planerat och HELT annan film än planerat, blev tintin igen.
varför jag säger igen är för att jag redan sett den med pappa och min bror - men eftersom dom ville se
den och jag är så snäll (hihi) så gick jag med på det, den är ändå så sjukt grym. Nu till dagens läskiga.. 

En liten pojke inne på bion som helt ärligt sätter godis i halsen och nästan kvävs.. skojar inte så mycket
jag skaka efter det. Ambulans kom och panik fanns nog hos varenda en därinne, sjukt läskigt asså ..

Det var något av alla sjuka saker som hände iallafall - nu är ögonlocken så jävla tunga så godnatt
vi hörs imorgon och då berättar jag det jag hade på hjärnan.. trött och glömde just aaav. pusshej /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0