Now that's my dream !!!


GÖTEBORG !
Asså allt jag vill göra just nu är att ta studenten (bara ett halvår kvar), skaffa ett
jobb, flytta till göteborg, leva livet och klara upp saker. Som jag tidigare nämnt
så är jag helt kär i göteborg och det finns inget annat ställe jag hellre bor på. Allt
jag behöver finns där + att det är nära till familj och alla andra här. Så sjukt taggad
så det finns inte, tidigare var jag stockholm tjej.. men nu, ALDRIG. Göteborg in my
heart, så är det helt enkelt. Hittat massa fina lägenheter, jag dör så snygga - mitt
inne i stan också. Helt perfekt, jag måste bort härifrån asså.. gillar INTE thn.
Nu ska jag lägga mig och kolla lite tv tills jag somnar, skola tidigt imorgon igen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0