no matter just how far our paths may lead, we don't need no shields cause love is the armour that we need


en go bild på mig och beccis från skolaaan idag, rätt tuffa typer ändå.. eller?¨

Efter idag så tror jag inte det kan bli någon jobbigare på ett tag, först skola
från kvart över åtta till fyra - sen ringer dom från jobbet och ber mig hoppa
in från fyra till sju.. det var bara att tacka och ta emot så jag var inte hemma
förän vid åtta tiden idag. Men men, imorgon är det kort skoldag och fredag
jag ska väl inte klaga, bli nog bio med ett par kompisar då och på lördag så
ville min bror kanske gå på bio i göteborg så tror det blir av också. Göteborg
+ bio på bergakungen, tacka nej !? jag? naah skulle inte tro det. Men nu ska jag
göra mig iordning och sooooova, fortfarande lika trött. godnatt på er, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0