just cause there is nobody else

 


Måste erkänna att detta inte var så kul att vakna till .. lite sent kanske.

Anyways, hej! Vaknade sjukt sent idag, var vaken i stort sett hela natten om jag ska
vara ärlig. Tänkte somna ganska tidigt men så insåg jag att avsnittet jag kommit till på
OTH var mycket mer intressant än att sova & därefter blev det ett par till avsnitt, hihi.
Iallafall om en halvtimma eller något öppnat thairestaurangen igen så då ska jag och
ringa och beställa mat, gott gott! Sen ska jag antagligen se film ikväll. Börjar känna mig
förkyld igen och huvudet värker, så jag rör mig inte ut i snön mer än att gå med hunden
idag. Jag gillar snö, men inte i slutet av januari !? hello lixom.. höööörs sen! pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0