it does'nt matter where you are when your the king of my heart



Här ligger jag ihoptryckt och tycker jag är cool... eller? Nej men seriöst nu..
 
Idag har jag som sagt varit i skepplanda på kalas för lilla skruttan som fyllde fem år, min fina lilla kusin - LOVE, återigen stort grattis till henne. Nu borde jag plugga men jag orkar faktiskt inte så ska sitta här resten av kvällen och ta det lugnt efter allt bus. Imorgon efter skolan ska jag försöka ut och shoppa lite, efter det ska jag kolla med min släkt i stockholm om boende den 4e maj när jag och becca ska upp och kolla när lmfao har konsert på grönan - KOMMER BLI AMAZING. Ska säga att vi möjligtvis blir tre- fyra stycken så att vi kan ta med några fler dit. Har lite vänner att kolla med, så får hoppas något litet lmfao-fan kan den dagen. nu ska jag chilla lite som den ihoptryckta going jag är.., pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0