Ignorera aldrig någon som verkligen bryr sig om dig, för en vacker dag kommer du inse att du förlorade en diamant när du samlade på stenar


HEEEEEEEEJ ! precis varit en duktig tjej och städat HELA övervåningen. Känns bra faktiskt , dock gjorde jag det istället för att plugga så antar att jag får ta och göra det nu - men känner att städa var ett måste. Väntar på att mamma ska komma hem från jobbet, får se om hon inte missat mitt sms om dipp och grönsaker en TREDJE gång denna veckan, så sjukt sugen på det så de finns inte! hahahaha, aja nu ska jag hämta min gosevovve och mysa lite med henne medans jag pluggar - hon är allt bra leiah, min lilla plutt ♥ pusshejs /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0