I keep dreaming you'll be with me and you never go, stop breathing If i don't see you anymore.

hejj, plötsligt från ingenstans har jag VÄRLDENS förkyldning & inte så speciellt fungerande hals.. inget som helst roligt, håller på att typ dö så jobbigt det är. Iallafall så har jag vart i skolan och kikat överby idag.. blev som vanligt så att jag fick med mig en del saker hem. Denna gången massa tights och leggings + smink vilket var nödvändigt. Sen jag kom hem har jag snackat skype, gosat med min lillfis och vilat ordentligt eftersom imorgon kommer bestå av plugg hela dagen.. är ju i stort sätt ledig eftersom vi bara har en lektion. Två dagars shopping och skojjsigheter - får väl ändå offra en till att plugga, så jag blir av med några grejer från min kilometerlånga lista.. tycker den börjar bli liiiiite väl lång nu. puss!
jag och världens goaste lillskrutt förut idag, love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0