15 SANNINGAR OM MIG

Jag har så extreeeeemt tråkigt just nu så vi kör 15 sanningar

1. Jag ÄLSKAR thaimat , bästa som finns !
2. Jag älskar serier - DH , OTH , 90210 osv
3. Jag har aldrig i hela mitt liv flygit
4. Jag var gymnast i typ åtta år
5. Lyssnar på musik i stort sett 24/7
6. Varit riktigt kär EN gång i mitt liv
7. älskar sommaren , hatar vintern
9. hade världens jobbigaste depp period i höstas
10. har svårt att lita på folk, litar bara på vissa
11. hatar att bada på sommaren, haha SOLA (L)
12. sett britney live tre gånger, första gången 2000 i gbg
13. kan inte vara arg på någon mer än ett par timmar högst HAHA
14. kollar jämt på lägenheter i göteborg på internet, KÄR i staden
15. gillar inte att va ute på krogen, dock så älskar jag hemmafester

INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR TYP !? nej men har man tråkigt så har man, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0