yesterday's gone, we gotta keep moving on '


ph; ramsvik sommar 11' bildbrist..

Big brother asså, får ju seriöst psykbryt på hon hannah bloggerskan.. my god! Finns
ingen människa jag stör mig mer på just nu, men antar att det är meningen till att hon
beter sig som hon gör - människan kan väl ändå inte på fullaste allvar vara så blåst ??
Aja, iallafall så ska jag lägga mig och kolla lite serier nu och sen somna till musik - min
stora kärlek ! Vi hörs iallafall imorgon & då fortsätter dagens med dag 8. PUSS /E

Yesterday's gone, we gotta keep moving on
I'm so thankful for the moments so glad I got to know ya
The times that we had I'll keep like a photograph
And hold you in my heart forever, I'll always remember you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0