why? because to me this is more than just a one-time thing.


ph: ME, atmosfear liseberg 2011 

hejj, home sweet home! Efter skolan gjorde jag ett par ärenden i stan, sprang in till jobbet och hämtade mammas nycklar så jag skulle kunna komma in här hemma eftersom jag inte hade med mig mina - sen kollade jag vilka tider jag ska jobba & det blir ett par tider nu i helgen. Imorgon jobbar jag 7-16 och på söndag blir en kort dag då jag fick chansen att jobba mellan halv tio och två - GOTT.

Inte mått så bra idag heller pågrund av att jag var så smart och drack igår på förfesten trots att jag fortfarande inte är helt frisk.. inte bra, så jag åkte hem efter det istället för att hänga på lipz. Så för att göra det bästa av situationen så blir det förmodligen en lugn kväll med bio - ska kolla med min bror om han vill gå med och se mästerkatten antingen här i thn eller i vänersborg. Lutar nog mot min kära hemstad vänersborg isåfall, den svenska versionen lockar lite.. hehe. Anyways, nu ska jag vila och lyssna på musik samtidigt som jag väntar på att min bror kikar in genom dörren så jag kan spika bion '(förhoppningsvis), puss /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0