If tomorrow never comes, I'd tell how much I love you


Hejj bloggen! Hemma från skolan nu (för ett bra tag sen), äntligen.. kändes precis som jag sa förut som om dagen var hur jävla lång som helst vilket var sjukt jobbigt eftersom min kropp inte riktigt jobbar med mig som den ska, men jag kämpade på och det funka ändå helt okej. Nu ska jag vila och sen plugga, det behövs verkligen och jag spyr på det - SÅ MYCKET ATT GÖRA. Till helgen blir jag iallafall 19 och då drar vi ihop ett gäng och shoppar osv i göteborg! ska bli otroligt roligt, kommer nog bli en grym födelsedag! Vi har redan planerat min  födelsedagspresent här hemma förresten, en 180 säng som jag hittade på IKEA (YAAAAAY) hörs sen! PUSS

Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone -'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0