still got the love for you baby


ph; lördaaags

Hejj, vaknade rätt sent idag & nu sitter jag här nyduschad. Idag räknar jag iallafall inte som någon av dom där roliga dagarna som kommer senare i veckan, för idag måste jag plugga plugga plugga.. har en svenska uppgift som är försenad som helst ska va inne efter lovet så måste verkligen skriva på den. Ser iallafall fram emot fredag då jag och ett gäng med tjejer förmodligen drar ner till göteborg och kollar nattklubbarna där, så måste fixa sovplats och grejer för att slippa sitta på centralen hela natten.. blir nog svårt med tanke på att allt är ute i sista sekund just nu känns det som. Men iallafall, nu ska jag plugga racerfart.. PUSS E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0