TRÄDGÅRN' yesterday !

Hejj, vaknade för några timmar sen men har inte orkat gå upp än.. kom hem från göteborg vid fyra- fem inatt vilket var helt sjukt sent. När vi skulle hem var det ett himla vel fram och tillbaka vart bussen skulle gå ifrån osv, eftersom alla var rätt goa i huvudet efter allt dansande & drickande så kan ni ju gissa hur det såg ut när vi sprang fram och tillbaka som förvirrade höns där på centralen. En sak är säker; ALDRIG MERA LIPZ! Göteborg har SÅ mycket mer att bjuda på och folket är så sjukt härliga där ! Bussen hem är dock inte så himla kul..

Tänk er buss 600, guppigaste vägen ever genom både lilla edet och lödöse - PACKAD&ONT I HELA KROPPEN. Inte att rekomendera, väl hemma så var mitt huvud som en bomb redo att sprängas när som. Får alltid ont i huvudet av att åka den vägen, men det här var verkligen extremt och värken håller fortfarande i sig.. Nåväl, det var det iallafall värt för jag hade så sjukt kul med mina underbara vänner där nere! snart är vi där igen!

Nu ska jag iallafall kila upp ur sängen och hoppa in i duschen, skulle gjort för en halvtimma sen men jag hinner nu ändå. Ska möta upp elin och gå för att köpa grejer på jätten tills imorgon då vi ska ha våran obligatoriska lilla filmkväll hemma hos rebecca. Börjar bli söndagstradition tror jag.. hehe. Ha det så bra, hörs senare goingar!

 
från ett till ett helt annat.. är det inte helt stört att det knappt gått
en månad mellan att dessa bilder togs !? hahaha hur SJUKT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0