Dag 4 - Den kompisen jag känt längst



Dom två personer jag känt längst - Michelle Pinzon & Madeleine Bolk.

Michelle, lärde jag känna när jag bara var ett år gammal, genom att våra föräldrar hade träffats under
tiden som min lillasyster låg på sjukhus som nyfödd. Vi bodde på samma gata under typ tio år och umgicks
ALLTID. Saknar dig vännen, dags att komma hem till sverige snart?? ♥

Madeleine, min fina kusin.. umgicks jätteofta som små och kom sjukt bra överens, sen var det ett par år när vi inte kunde träffas utan att bråka typ. Det är dom senaste åren vi blivit såhär tighta och jag älskar henne så sjukt mycket, världens finaste kusin! du är bäst ♥

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Lär ju va världens fulaste bild, men älskar dig finaste kusin <3

2012-02-15 @ 22:39:04
Postat av: emilia

ÄLSKAR DIG <3

2012-02-19 @ 10:13:25
URL: http://emiliaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0