all kärlek !


en fin video en tjej gjorde till lilla maximilian och hans fina mamma !

Blev så himla chockad idag när jag gick in på facebook och fick se alla inlägg av vila i frid 
till lisas lilla son Maximilian. Lisa lärde jag känna över internet för ganska många år sen och
jag är verkligen glad att vi faktiskt kom i kontakt, en så himla go tjej.. hjärtat gör ont ,
att det ens får hända något sånt här. Det är inte rättvist. Bara tre veckor gammal & jag
finner inga ord för hur sjukt det är att detta ska få hända.. Men jag vet att lisa är stark och
att hon vet att det finns så många som står vid hennes sida, jag är en av alla dom!
All kärlek till Lisa, hennes familj & lilla Maximilian.. mina tankar är hos er !!!

vila i frid, maximilian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0