you shoot the bullet that killed me


one life to live, one love to give - one chance to keep from fallin ' ...

hejj vänner, de senaste dagarna har ni fått stått ut med endast låtklipp men jag hoppas att det är
fullt okej med er. Praktiken har satt igång och allt är fortfarande så nytt, omväxling och det känns bra
för jag känner att det blir en liten ny start. Dom här dagarna ska jag försöka att blogga betydligt mer
än vad jag gjort det senaste för nu har jag inte så himla mycket på fritiden längre. Ska träffa micka
ikväll och kolla bio, träffa charlie på torsdag och sen på fredagen åker jag förmodligen hem till min fina
kusin och sover där för att göra henne sällskap när hon ska va ensam hemma! kommer bli en grym
vecka och sen är det även påsklov, love life ibland faktiskt. Fortfarande på bättringsvägen från mina
depp perioder men det rullar på, dock är jag så jäääääkla rädd att nå botten igen så jag tar det sakta men
säkert. men jaa, bio om ett tag var det ja, börja göra sig iordning kanske??? ha en bra kväll, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0