so why am i crying

 
hejj, dagen har bara varit allmänt SKIT. kul sätt att inleda inlägget med, men that's the way it is så..
fundera på att hämta min lilla voffe där nere och lägga mig under täcket, kolla film och gosa med henne.
känner ärligt talat inte för något annat just nu, fuck life. Imorgon blir det iallafall en liten tripp till göteborg
med rebecca, där ska vi möta upp michael och gå på någon bio. Ska bli sjukt mysigt, efteråt kanske det
blir utgång med lite folk där.. men vi får se om jag orkar, vill nog bara stanna och umgås med dom ett tag.
men iallafall, ska lägga mig och kolla film nu, ha en bra fredagskväll ifall vi inte hörs senare! PUSSS E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0