he's just the type that I've been searching for all my life

hejj, typ glömt av att jag har en blogg.. haha! Iallafall, i lördags var jag på fest hos lovisa med massa goa folk - helt underbara! Skrattat så mycket dom senaste dagarna och det känns så otroooooooooligt bra !
Under natten efter festen så sov michael, elin & alex här - mina fina ! , trängdes som in i helvete i min 180 säng men det var mysigt ändå. Sov kanske bara en halvtimma den natten, jag och elin låg och prata samtidigt som vi försökte hålla masken och inte skratta åt våra skämt så att killarna skulle vakna. Kröp iallafall ner tillslut och lyckades somna strax efter elin, dock inte länge som sagt men en stund gick det ju iallafall. Sen umgicks jag med dom under morgonen & förmiddagen - däcka när dom drog och sov resten av kvällen sen eftersom jag hade så sjukt ont i huvudet.

Idag stanna jag hemma från skolan, vaknade med huvudvärk igen och somnade inte förän vid halv fem inatt.
Så ja, var bara att krypa ner i sängen direkt när jag vaknat igen för kände med en gång att jag inte skulle klara mig igenom dagen utan att stensova. Min fina kusin kom och gjorde mig sällskap sen under kvällen och nu ska jag alldeles strax sova igen - enda jag gjort idag typ. Imorgon är det först extramatten & sen praktik. PUSSS
btw - bilder från i lördags kommer upp imorgon, titta in då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0