but sooner or later I gotta choose, and once again i'm thinking about taking the easy way out


" first love will always be first love, that's the way it goes "

hejj bloggis, ska ta och lägga mig nu faktiskt. tidigt för att vara mig en vardag, sääh! eller faktiskt så
stämmer det ju rätt bra med tanke på att jag verkligen ALDRIG kan lägga mig i tid.. Aja, bara 26 långa
SKOLdagar kvar till studenten nu och jag kunde ju inte längta mer !!!! tagga beställa klänning imorn med
mammi. Men anyways, ni får ha det så bra så hörs vi nog imorgon om jag har något att komma med.
PUUUSSS E

btw, planerat in en liten tripp till göteborg på lördag elr söndag också - LOVE LIFE ändå !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0