två goa från dagen, 21:05



Hellu! Idag har varit en ganska okej dag om man jämnför med resten av veckan. Haft mina små stunder idag också, men inte lika jobbigt som det brukar vara. Dagen började med redovisning i naturkunskapen och det gick faktiskt riktigt bra, sen den fruktansvärt långa håltimman som brukar vara fyra timmar men som idag blev fem eftersom vi inte hade någon svenska. Så jag och rebecca åkte till etage för att få i oss lite mat hungriga som vi var, självklart körde vi tacobuffén.. hehe. Sen hade vi matte mellan tre och fyra, sen dess har jag legat här och lyssnat på musik och kollat tv. Nu tänkte jag dyka ner i pluggandet ett tag.. om jag orkar. pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0