so sick of love songs, so tired of tears


SOMMAR 2011' - danmark, älskar er!
Hej! Idag vart det bara till skolan och sen vända i stort sett. Hade utvecklingssamtal och kände hur det börja snurra i huvudet och magen började göra så extremt ont, så jag orkade inte stanna kvar. Tror det kan bero på stress över skolarbetet till stor del, helt sjukt hur mycket det är och som jag känner det så kommer jag hamna långt efter med tanke på hur allt ser ut just nu. Jag har svårt att sova på nätterna, jag har mina dagar då jag är så deppig och arg på mig själv att jag totalt bryter ihop - har hållt på i ungefär tre månader nu och jag börjar bli riktigt less på det eftersom det även går ut över skolan, min familj och mina vänner. Måste försöka rycka upp mig och ta tag i saker, men för det så behöver jag hitta motivation och det har jag inte just nu.. Bloggar mer sen, måste vila. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0