Should've never let you down, now you ain't around. Now I'm sitting here tryin' to figure out, how I'm living with regret


Såhär fint ligger jag just nu i sängen och kollar igenom lite bilder på datan, har minst 1000 bilder så rensa är ju något jag verkligen måste ta tag i, så nu vet ni - mycket intressant. Hade egentligen muntliga nationella idag som jag inte börjat skriva på än, så tänkte faktiskt gå ner och ta mig något att tugga på och sen börja hitta lite idéer. Kan vara en bra början till att faktiskt komma någonstans (oh herre vad smart jag lät där, haha?). På torsdag har vi skriftliga, men inget man behöver förbereda sig för vilket är skönt.

Förresten, något jag längtar sjuuuukt till är torsdag efter skrivningen då jag och rebecca rör oss mot göteborg direkt efter skolan för shopping, lunch och bio. Hur mysigt? Ska se breaking dawn, som vi längtat ! PussEmilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0