it's the way I'm feeling I just cant deny, but I gotta let it go. We found love in a hopeless place


ph: urgullig bild från igår
Hej! Sitter i skolan nu och har design, boring x 195. Inte alls på humör och allt är bara allmänt jobbigt idag, känns som dagen kommer gå extra segt pågrund av det. Något som jag är så otroooooligt lycklig över är iallafall att vi planerar att SKAFFA HUND. Tro mig, tjatat i minst åtta år nu och äntligen har det gått igenom! Chihuahua, jack russel terrier eller helt enkelt blandning mellan dom som vi hittat - that's the question. We'll see! nu måste jag jobba innan min lärare kommer på mig att sitta och göra allt annat än att jobba. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0