if only you were here tonight, I know that we could make it right


nostalgi x 1000

Hej bloggeeeen! Kom hem från ikea för en stund sen , mamma väckte mig vid ett och det första hon sa var
" upp och hoppa, om tio minuter åker vi " , 10 MINUTER !? tack typ.. hann ju knappt göra något , tur jag duschat och allt på kvällen annars lär jag ju fått problem. Men jag hittade lite smått - nya påslakan & typ förvaringslåda till allt mitt smink som ligger utsprit överallt på morgonen, inte undra på att jag aldrig hinner i tid till något. Nu ska jag lyssna på musik en stund och kolla runt lite på internet shopping och bloggar innan jag sätter mig och chillar med one tree hill resten av kvällen, tagga fest och grejer imorgon. MÅSTE in till stan och fixa det sista imorgon som lösnaglar och midjehöga shorts från vero moda, kommer bli grymt! puss /


ph: någon månad sen typ, go bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0