And I hope that you get this message that I'm leaving for you, cause I hate that you left without hearing what I needed you to

till dig !
Om jag så bara kunde vrida tillbaka tiden och bevisa hur sjukt mycket du betyder för mig, hur sjukt mycket jag vill ha just dig vid min sida så skulle jag inte tveka en enda sekund. Skulle tagit chansen direkt för jag vill att du ska veta precis hur jag känt för dig sen första början – du bad mig bevisa och det är precis vad jag vill göra.. Jag vet att jag lovade att inte falla & att inte bli allt för kär med tanke på hur allt låg till, men det var lättare att lova än att hålla, för att falla och bli kär det var precis vad jag gjorde & vad jag blev. Redan under första träffen efter alla år du vart borta så visste jag att du skulle förändra något, och det har du verkligen gjort för ingen och då menar jag ingen har fått mig känna såhär förut. Sommaren har vart den bästa i hela mitt liv, och vet du? det är tack vare dig. Finns inget jag ångrar så mycket som att jag lät dig gå , att jag inte gjorde något för att stoppa dig utan bara satt där och stirra i väggen. Tro mig, det är det första riktigt stora misstaget jag gjort i mitt liv. Som jag en gång berätta så var jag redan dom första åren innan du flytta intresserad av dig, men jag trodde aldrig att det någonsin kunde bli något såhär stort som det blivit. Redan att du blev den som jag kan snacka med allt om, den som jag känner att jag kan lita på till tusen, den som jag kan kalla min bästa vän var upp över mina förväntningar. Alla gånger ditt namn dök upp om det så var någon som nämde det, när du smsa eller när du ringde fick mig att le - mer än vad jag gjort någon annan gång. Alla fina sms du skicka, alla fina ord du sa, gångerna jag kunde sitta och titta på dig i evigheter och inse hur jävla glad jag är att just jag fick dela dom stunderna med dig. Alla fina sommarkvällar minns jag som igår, även fast det gått så många månader sen dess – gången då vi sov över hemma hos R för att vi skulle kunna träffas mer än bara under dagen, gången då du gick genom hela stan mitt i natten för att möta mig när jag bråkat med mina föräldrar, gången du kom hit och träffa mig innan du skulle åka utomlands och jag inte skulle träffa dig på vad som kändes som evigheter & gången du fick reda på att du skulle komma hem tidigare från kroatien och kom hit redan dagen efter för att träffa mig – det är några av dom stunderna som vi spenderade tillsammans och det är nu jag lever på dom ögonblicken.


Att du redan hade någon då var så sjukt jobbigt , jag mådde dåligt redan över det , men det är ingenting mot vad jag gjort det senaste. Mobilen jag använde i somras ligger där och dammar , men alla sms finns fortfarande kvar och alla ord som du sa finns fortfarande där – vad hände med ” hade du sagt någonting tidigare så hade jag inte tvekat en sekund ” , eller ” jag vill inte såra henne, men jag vill va med dig också.. ” Om det nu var fallet, var det inte värt att ge det en chans till efter erat förhållande sprack? Jag kanske inte var beredd att ta steget längre med oss då, jag var rädd – rädd att du skulle falla tillbaka till henne. Och se så rätt jag hade. Jag vänjde mig efter ett tag och för din skull valde jag att jag skulle låta dig gå, FÖR ATT VA MED HENNE, för jag visste hur mycket du ville tillbaka. Men det betyder inte att jag var beredd på att se dig skaffa ett helt nytt förhållande som dessutom inte var med henne, utan att ens nämna det för mig eller ge mig en enstaka chans till att säga det jag så länge hållt för mig själv för din skull för att inte skapa problem för någon av er. Jag tvekar inte alls på orden du sa, för jag vet att den killen jag känner menade det och jag vill också att du ska veta att allt jag någonsin sagt till dig kommer rakt från hjärtat. Egentligen har jag ingen rätt att över huvudtaget lägga skulden på dig som det känns som att jag gjort det senaste. Allt det jobbiga hänger på mina axlar, det var jag som sumpade världens bästa chans och det är med all rätt jag som ska må dåligt över dom besluten. Jag är beredd att ta varje steg med dig, att få dela allt det där med dig igen – men vad i helvete hjälper det nu? Skulle göra VAD SOM HELST för en andra chans.. allt detta är saker jag velat säga till dig personligen, face to face, men det senaste har jag du inte gett mig chansen ..

Iallafall, utöver det senaste bråken och tjaffsen, är stunderna med dig denna sommaren något av det bästa som har hänt mig, någonsin. Så jag lovar dig, hade jag fått EN enda chans till så hade du aldrig behövt tvivla på något, det jag byggde upp blev så starkt så att bryta ner det igen kommer ta en evighet.



- Behövde skriva av mig lite, kanske blev inte texten perfekt - men den beskriver iallafall en liten del av det jag känner och den kommer från hjärtat, all that matters. Creds till er som orkat läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0