I miss you, I miss you smile - and I still share a tear every ones in a while, but even though it's different now, your still here somehow. My heart won't let you go, and I need you to know I miss you ... I miss you


Hejsan bloggen! Idag vaknade jag... skulle vilja säga tidigt men tyvärr vakna jag halv två. Illa emilia,
riktigt illa. Så vid tre drog jag till stan med min syster för att köpa lite saker, därför hann det inte bli
någon bloggning emellan. Köpte iallafall säsong två av one tree hill (weeho, gissa vad jag kommer
göra resten av kvällen
), en kofta, en mössa & ett par urgulliga knästrumpor på rean. Mössan ser ni
på bilden
. Älskar att den är typ 5 gånger så stor mot mitt huvud, but who cares hehe. Imorgon
ska jag och min kusin isabella upp mot hunneberg för att ta en promenad med hundarna, efteråt hoppas
jag på lite mer shopping och därefter ska jag antagligen träffa mikaela för att fika. Hörs imorgon, puss
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0