here we are , once again , but these tears still keeps running down my face knowing you got somebody else


ph: gammal bild, innan lipz

Tjenaare, haft tre rätt fartfyllda dagaaar nu. I tisdags drog jag till kungshamn med mikaela, evelina och några killaar och sov över där tills onsdagen - då drog vi hemåt och åkte direkt till donken , sen vidare hem och göra sig iordning för att dra till älvhögsborg för att kolla mellandagscupen. Träffade massa goa folk och hade trevligt. Idag har jag umgåtts med elin och rebecca + lovisa och anki - fast dom drog vidare till lipz sen vilket inte vi orkade. Vi lekte taxi typ eller något och körde runt massa folk dit dom skulle från stan vilket var helt okej ändå. Nu sitter jag här, forever alone, och lyssnar på musik och chattar med goingar.

Så ja, det är väl anledningen till att jag inte bloggat - ingen tillgång till dator och jag har verkligen ingen bra blogg app i telefonen så det var ju lite kört. Ska försöka skaffa det så jag kan hålla er uppdaterade lite oftare, so long /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0